Hovemoenløpet i dag 22. mai

Postet av Litrim den 21. Mai 2013

Store nedbørsmengder til tross, det ser ut som startområdet til Hovemoenløpet går klar flommen i morgen. Stiene i Hovemoen er våte så noen rekord blir det nok ikke denne gang.  Påmeldingsportalen for nye deltakere er fremdeles åpen til ca kl 17.00 løpsdagen.
Den finner du her.

Løpssponsor er:

Resultater på nett: http://live.quicktiming.no/Main?eventUID=3052

Rapport fra løypesjef Breili: "Så er de siste trærne fjernet og løypa er merket i dag. Denne gang  må vi erkjenne at det er bløtt og klinete partier i skogen. Vannet stiger men selv om det er meldt mye regn går nok startområdet klar av evt flom.
Håper vi ellers har kontroll og ror oss i land denne gang også.

Noen praktiske opplysninger:
Lær deg startnummeret ditt og pass på at du husker riktig startnummer, da unngår vi mye kø og feil.

Alfabetisk startnummerliste (ajour 21.05..13 kl 21.00 - 512 påmeldt)

Deltakerliste (påmeldingsportalen med søkemuligheter til deltakere)

Henting av startnummer fra 17:45 på.  Litrim ber innstendig om at alle nye deltakere benytter seg av påmeldingsportalen og registrerer sine data der.  Skal du etteranmelde deg ved start, ber vi om at du er ute i god tid.

Startkontingent betales ved start.
Startkontingent er kr 80,-.
Startkontingent famile kr 200,-.

Vi er veldig glad hvis du tar med akkurat penger.

Det er ikke all verden med parkeringsplasser til løpet.

Arrangør: Habil

Bli medlem av Facebookgruppen Sørdalskarusellen. I dag har gruppen 356 medlemmer.

Andre artikler:
Påmeldingsportalen